Monday 19 May 2014

Bubble tea...

Catching up with old friends... 
I had the best time this weekend... I meet up with some old friends from my Master. It was great spending time with them again! I don't miss being a student but I do miss drinking coffee with all my old study buddies! Friday I visited Jei in Den Haag, we went for food, a walk and a bubble tea (Jei's favorite). Saturday my friend Tom joined me here in Rotterdam, the weather was fantastic so biked for hours and we chilled in the park... 

spandevis af boble te...
Jeg havde den bedste weekend!!!... Jeg mødes med nogle gamle venner fra mit studie. Jeg savner ikke at være studerende, men jeg savner at drikke kaffe med mine gamle 'study buddies' (de fleste er desvaerre flyttet fra Holland). Fredag ​​besøgte jeg Jei i Den Haag, hvor vi drak spandevis af boble te (det er te med maelk og vingummi kugler, det er Jei's favorit te). Lørdag smuttede Tom forbi Rotterdam (han bor ellers i A'dam), vejret var fantastisk så vi cyklede rundt i byen i timevis og grillede i parken ...


Jei in Den Haag




Den Haag









Tom 













No comments:

Post a Comment