Saturday 3 May 2014

Not a goodbye - just a 'see you later'...

See you
Lately I had to say goodbye to so many friends! They returned to their birthplaces or traveled further out in the world to work. I always think it is hard when they leave (in fact I HATE IT) and every time I pretend that it doesn't matter, but after two weeks it hits me they are not coming back! But I know that it is for the better, besides now I have all these fantastic places to visit the next few years. And I am starting with visiting Laura (my German friend) in Berlin this summer... I can't wait! 

I wish you all the best, happiness and see you soon!

Vi ses snart 
I den seneste tid, har jeg maatte sige farvel til mange venner! De er enten vendt tilbage til deres 'hjemlande' eller rejst videre ud i verden for at arbejde. Og jeg synes altid, at det er svært når venner smutter, men det er en del af det, at bo i udlandet... Man moeder folk og de rejser igen! Jeg er efterhaanden en af dem, som har boet i Holland laengest (ud over mine hollandske venner, selvfolgelig!). Men samtidig, kan jeg glaede mig over, at jeg nu har venner over hele verden og jeg skal besoge alle disse fantastiske lande... Til sommer smutter jeg til Berlin og besoger Laura, som jeg kender fra min Master. Og vi haaber paa, at vi kan faa raad til, at besoge Haruka i Japan og Jei i Taiwan til april (naeste aar).   


My japanese friend Haruka left 2 weeks ago... But I will see her next spring when Tasos and I will visit her. See you!!!  

For to uger siden smuttede Haruka (min japanske veninde) tilbage til Japan, for at arbejde paa et nyt projekt. Men
 Tasos og jeg planlaegger at besoge hende til naeste foraar... Glaeder mig allerede!  



No comments:

Post a Comment