Wednesday 7 May 2014

Messy art but great ideas...


Art studio
After I finished my Master I went through a long period where I did not feel like being creative... It was like ALL my passion was gone. It made me sick if anybody would tell me about a new exhibition, an artist or a project I should check out. It was quite worrying for me because I have been drawing every day since I was old enough to pick up a pen. But after half a year of travelling it finally started to tingling in my fingers (like it does when I just HAVE TO CREATE something) and one night I made a two meters sketch and I fall asleep in the morning thinking “I am back!”. Because the truth was that I felt lost without my passion to create.
And although my boyfriend is sick of my mess, I think he is happy that our apartment looks like an art studio again with all my drawings, models and creative projects.

Kreative tanker
Jeg blev faerdig med min Master sidste sommer og siden da, har jeg i en lang periode ikke kunne finde min kreativitet ... Min lyst og lidenskab forsvandt! Og det var ganske bekymrende for mig, da jeg har tegnet hver dag siden jeg var ganske lille... Og ikke mindst, ALTID har haft lyst til at tegne! Men efter 6 maaneder pause, begyndte mine fingre heldigvis at snurre igen og en nat tegnede jeg en 2 meter skitse - Jeg kunne ikke stoppe med at skitse, jeg sad ved mit skrivebord flere dage i traek!  
    
  


































No comments:

Post a Comment